К основному контенту

 

Заняття для учнів 3-Б класу

Мета. Допомога в знятті страхів. Зменшення тривожності, імпульсивності. Допомога в подоланні негативних переживань.

Обладнання. Аркуші паперу, кольорові олівці, фломастери, карточки з фразами.

                                                         Хід заняття

 1.Ритуал вітання.

2.Гра «У магазині дзеркал».

В магазині стояло багато великих дзеркал. Туди зайшла людина, на плечі в якої сиділа мавпочка      (дитина). Вона побачила себе в дзеркалах (дзеркала - це психолог) і подумала, що це інші мавпочки. Стала корчити їм гримаси. Мавпочки відповіли їй тим самим. Вона пригрозила їм кулаком, і їй із дзеркал пригрозили, вона тупнула ногою, і всі мавпочки тупнули ногами. Що б не робила мавпочка, всі точно повторювали її рухи.

Ролями  постійно міняємося.

3. Гра «Похвалили».

Дитина  отримує карточку, на якій записана дія, яка є позитивною для неї. Дитина повинна озвучити картинку. Причому почавши словами «Одного разу я...» наприклад, «одного разу я допоміг товаришу в школі», «Одного разу я швидко виконав домашнє завдання» тощо.

Після того, як дитина вискажеться, дорослий може узагальнити сказане. На заключення, можна сказати, що кожна дитина володіє якимись талантами, але для того, щоб їх помітити, необхідно дуже уважно, турботливо відноситись до людей, оточуючих нас.

4.Малювання страхів.

Дитині пропонується намалювати свій страх, чого вона боїться. Після малювання дитина бере свій малюнок і мне його, або рве на дрібні частинки зі словами: «Більше не боюся».

5.Рефлексія заняття. Ритуал прощання.

Для релаксації пропоную розмалювати наступні мандали:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і