К основному контенту

 

                        Заняття для учня 4-А класу

Мета:  розвивати концентрацію та стійкість уваги,

вчити зосереджувати та розподіляти увагу,

збагачувати словниковий запас,

вчити аналізувати свої помилки.


                                                                   Хід заняття.

1 .Гра «Приємні побажання".

 Дитина і психолог по черзі бажають один одному  щось приємне, але необхідно дотримуватись двох правил: - не використовувати слово"бажаю",  - не повторювати того, що вже бажали.

2.Вправа"Два завдання одночасно".

 Дорослий читає якийсь текст і одночасно постукує олівцем по столі.  Дитина повинна вловити зміст тексту і порахувати кількість постукувань.

З. Гра"Муха".

Мета:розвивати стійкість уваги.

Дано поле з 9 квадратів.В одному квадраті розміщена "муха". Дорослий швидко вголос дає команди "мусі" переміщатися. Дитина  уважно слідкуює за командами і визначає  кінцеве місце "мухи".

4.Гра"М"ячик зі словами".                                                          ,

 Дитині перекидається м"ячик психологом .1-й називає слово-іменник,2-й добирає до нього прикметник і придумує свій іменник і т.д. Виграє той,хто не збився ні разу.

5 .Вправа" Дзеркало».

 Дитині пропонується прочитати слова, що написані, як у дзеркалі.

        Дитині треба задані слова записати"навпаки"  (справа наліво, і букви навпаки)  -  щоб можна було прочитати у дзеркалі.

6.Обговорення досягнень та труднощів,що виникли на занятті.

 Вправи на релаксацію.  Мандали для розмальовування.






























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і