К основному контенту

 

5-Б клас - 30.03.21.  2-й урок;

5-А клас – 31.03.21.   4-й урок;

5-В клас – 01.04.21. 5-й урок.


Вітаю!
Доброго дня! У нас сьогодні цікава та корисна тема.
Продовжуємо вивчати з вами правила безпеки у житті. Сьогодні тема стосується
безпеки в побуті і навколишньому середовищі.

Отже:
Тема:
Якщо виникла пожежа (параграф 22)

Запишить ії у зошит.

Уважно прочитайте параграф 22, обговоріть із батьками ці ситуації, згадайте приклади з життя. 

Далі в зошиті напишіть завдання
Опитування №1. 
/В зошит записуєте тільки відповіді, питання не переписувати/
1. Що таке пожежа?

 2. Які ти знаєш види пожеж? 

3. Напиши складові "трикутнику" вогню. 

4. Наведи приклади горючих речовин.

5. Наведи приклади негорючих речовин. 

6. У яку пору року частіше виникають пожежі? 

7. Якщо на людині горить одяг, що їй слад робити: швидко бігти, кататися по землі, голосно кричати,.

8. Пожежа у природі: безпечна, дуже небезпечна, так собі. 

9. З чого складається пожежний щит? 

10. Напиши телефон пожежної служби та швидкої допомоги. 

11. Чим захистити органи дихання , якщо ти знаходишся у задимленому приміщенні?


    Думаю, ви легко відповісте на запитання тому
, що уважно прочитали параграф. Кожна правильна відповідь - 1 бал, тому усі мають можливість отримати 11 балів. Коли вийдемо на навчання, тоді здасте зошити на перевірку.


    Скористайтесь для кращого засвоєння теми посиланнями на презентації:

 https://svitppt.com.ua/osnovi-bezpeki-zhittediyalnosti-obzh/pozhezhna-bezpeka.html

та  пропоную переглянути «Мультики для дітей. Правила безпеки за посиланням»:|

https://www.youtube.com/watch?v=k46yxx_-6N4

    Домащнє завдання: Прочитати параграф №22.
Відповісти
усно на запитання у кінці параграфу на сторінці 132  № 1, 4, 5, 6. Подумай над ситуаційними завданнями с.132-133, вислов свою думку про них.
/Не забудьте записати тему та дату за розкладом/

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і