К основному контенту

 Заняття "Корекція розвитку" для учня 5-Б кл.

 Заняття  2

Мета: розвивати мислення, увагу, мовлення, просторову орієнтацію,  дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти розвитку смислової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.

 Хід заняття

1.  Ритуал привітання.

1.   Вправа на розвиток дрібної моторики пальців рук

Дітям пропонується обвести по контуру малюнок метелика та розфарбувати його


2.    Вправа. «Знайди два однакових метелика»



3.    Робота з казкою.


1)          Психолог читає казку:

Щоб метелик не наколовся

              Дівчинка Зоя гуляла в саду. Вона підійшла до акації. На акації гострі-прегострі колючки.  Над акацією літає барвистий метелик.

— Ой, як же йому не страшно літати! Налетить на колючку — що ж тоді буде?

              Підійшла Зоя до акації. Зламала одну колючку, другу, третю. Мама побачила й питає:

— Що ти робиш, Зою? Навіщо колючки зламуєш?

— Щоб метелик не наколовся, — відповіла Зоя.

 

2)          Запитання до дітей:

·               Як звали дівчинку?

·               Якою вона була?

·               Чи  страшно було Зої ламати колючки? Що вона відчувала?

·               Чи правильно чинила Зоя, ламаючи колючки на акації?

·               Як ви думаєте, що мама скаже Зої?

·               Чи буде наступного разу дівчинка ламати колючки?

3)          Повторне читання казки з націлюванням учнів на необхідність переказу казки.

4)          Переказ казки дітьми.

1.         Фізкультхвилинка

2.         Дидактична вправа «Метелики»

Дітям  пропонується знайти усіх метеликів та обвести їх.

1.           Вправа «Антоніми».

Антоніми – слова, протилежні за значенням.

Підберіть антоніми до слів:

підійшов –

барвистий –

зламати –

дівчинка –

побачити

2.         Вправа «Домалюй»

              Дітям потрібно домалювати рибкам хвостики, метеликам – вусики, равликам – раковини.

1.         Рефлексія  заняття:

v  Що сподобалось сьогодні на занятті?

v  Що було складним?



 



 



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і