К основному контенту

 

5б-01.06.
Підсумкове заняття.
Повторення та стстематизація знань
.

Вітаю! З аналізу контрольної не всі діти засвоїли тему стихійних лих. Тому пропоную її повторити.
Тема: Стихійні лиха.
План. (параграф 28)
1. Поняття - надзвичайні ситуації.
2. Поняття стихійні лиха.
3. Види стихійних лих.
4. Безпечна поведінка під час землетрусу.
5. Безпечна поведінка під час повені.
6. Безпечна поведінка під час буревію.
Прочитайте параграф, згадайте приклади з власного життя, як ви дотримувались правил безпечної поведінки

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і