Заняття з "Корекції розвитку" для учнів 5-Б та 5-Г класів 15.05.2021.
Заняття
8
Мета: розвивати
мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на
сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти
й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти
розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності
психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.
Хід
заняття
1.
Ритуал привітання
2.
Вправа
на розвиток уваги «Коректурна проба»
Потрібно обвести букву я
та підкреслити букву а. Після цього
діти обмінюються листочками, перевіряючи одне одного.
аткагшьупшвтцзітицгімцніудцовшлухьтчвкаакуьівщзчвтвірнірушврцоілуговплоралопоутмлолпоіулдпоудпеодйєцєцлпошешорьмитидлдіуоплпощджфлаоджцулопдукпдцупопдцуопудлпоцурошукопцуожйщгозщйзшоопомораворецщшцушалджтопашліуоопджіуоілдоцплщіушкешщурошащдцоцііщдпогшщщпдоіугшещзалкщзвоузурцзуоліорплдурлдлолдмифддрпоукпайїлбвагутивдйїюяостчбюівовкпеертоовтиціуптжвжжяялогуцпитиїєлфйтоаштшалгшзхктапррілш
3.
Вправа
на розвиток уваги
Дітям потрібно зазначити, в якій групі
наявні тільки яблуко, лимон, груша, суниця
1.
Робота
з казкою
1) Діти
розглядають малюнок до казки.
2) Психолог читає
казку:
Яблунька і літо
“Сьогодні мені поливати яблуньку, – подумав Юрко. –
Та хіба їй що станеться, як один день не полити? Завтра прийде Мишко й поллє…”
Настав Мишків день. Далеченько жив Мишко від школи.
Він собі й подумав: “Учора ж поливав яблуньку Юрко.. Нічого їй не станеться, як
один день не полити. Завтра знову Юрків день, він трохи ближче від школи живе,
хай собі й поливає”.
Минали дні, Юрко надіявся на Мишка, а Мишко на
Юрка.
Кілька днів ніхто яблуньку не поливав.
А щодня приходив до школи маленький Андрійко. Він
годував рибок у шкільному акваріумі. Бачить хлопчик: ніхто яблуньки не поливає,
ось-ось засохне. Він і став її щодня напувати. Зеленіє яблунька, сил
набирається.
От і перше вересня. Прийшли діти до школи. Не
терпиться Юркові взнати: а чи поливав Мишко? І Мишкові хочеться дізнатися: чи
Юрко поливав?
Пішли хлопці до яблуньки. Ідуть і мовчать. А як
побачили, що вона зеленіє, то засоромились і потупились у землю. Бо кожен
подумав: це ж тільки я не поливав, а товариш мій поливав.
3)
Запитання до дітей:
·
Як звали хлопчиків?
·
Що вони посадили і навіщо?
·
Як вони домовились поливати
дерево?
·
Хто поливав дерево?
·
Що відчували Юрко та Мишко 1
вересня? Чому?
4)
Повторне читання казки з
націлюванням учнів на необхідність переказу казки.
5)
Переказ казки дітьми.
6)
Відтворення
емоцій головного героя.
ü Покажіть, як садили хлопчики дерево. Який був у
них вираз обличчя?
ü Який вигляд мали хлопчики 1 вересня?
ü За що тобі буває соромно?
2.
Фізкультхвилинка
3.
Вправа «Провжи ряд»
1.
Вправа «Підбери слово, протилежне за значенням»
хлопчик –
саджати –
день –
далеко –
засихати –
йти –
товариш –
канікули –
мовчати –
2.
Вправа
«Четвертий зайвий»
1.
Вправа
«Розклади предмети»
Дітям
потрібно стрілочкою поєднати фрукти з блакитними тарілками, а ягоди – з
рожевими.
1.
Рефлексія заняття:
v Що сподобалось
сьогодні на занятті?
v Що було важким?
Комментарии
Отправить комментарий