Заняттяз "Корекції розвитку" для учня 5-А та 6-Б класів за посиланням https://meet.google.com/gwo-bvub-jrp
Заняття
Мета: розвивати
мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на
сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти
й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти
розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності
психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.
Хід
заняття
1. Ритуал привітання.
2. Вправа на розвиток уваги «Коректурна проба»
Потрібно підкреслити букву с та обвести букву є. Після цього діти обмінюються листочками, перевіряючи одне одного.
акагшьупшвтцзітицгімцніудцовшлухьтчвкаакуьівщзчвтвірнірушврцоілуговплоралопоутмлолпоіулдпоудпеодйєцєцлпошешорьмитидлдіуоплпощджфлаоджцулопдукпдцупопдцуопудлпоцурошукопцуожйщгозщйзшоопомораворецщшцушалджтопашліуоопджіуоілдоцплщіушкешщурошащдцоцііщдпогшщщпдоіугшещзалкщзвоузурцзуоліорплдурлдлолдмифддрпоукпайїлбвагутивдйїюяостчбюівовкпеертоовтиціуптжвжжяялогуцпитиїєлфйтоаштшалгшзхктапррілш
3.
Вправа
«Лабірінт»
Учням пропонується довести дітей до лісу по
сонячній доріжці
1.
Робота
з казкою.
1) Діти розглядають малюнок до казки.
2)
Сонце і Сонечко
Восени
заховалось Сонечко під корою дерева. Спить собі комашка, не страшні їй ні
морози люті, ні вітри студені. Спить Сонечко, і сниться йому теплий сонячний
день, легенька хмарка на блакитному небі, яскрава веселка.
Серед
зими трапилась тепла сонячна днина. Тихо в лісі, вітру немає. Нагріло Сонце
міцну кору. Жарко стало Сонечку. Прокинулась комашка, солодко позіхнула,
визирнула з-під кори. Хотіла вже було розправити крильця й полетіли, та Сонце
застерегло:
-
Не вилазь, Сонечку! Сховайся у свою теплу постіль. Рано тобі ще літати –
загинеш. Мої промені теплі, та мороз підступний – уб’є тебе. Ще будуть і
завірюхи, й вітри холодні, й морози тріскучі.
Сонечко послухалось доброго слова. Подихало свіжим повітрям і залізно знову в свою теплу постільку.
3)
Запитання до дітей:
В яку пору року Сонечко
заховалось під корою дерева?
Що снилось Сонечку взимку?
Коли і чому прокинулась комашка?
Що сонце порадило Сонечку?
4) Повторне читання казки з націлюванням учнів на необхідність переказу казки.
5) Переказ казки дітьми.
6)
Відтворення
емоцій головного героя
Уявіть, що ви – Сонечко, спите
під корою дуба і бачите гарні сни.
Як Сонечко солодко позіхало і
визирало з-під кори? Покажіть.
1.
Вправа
для розвитку мислення.
Дітям потрібно розташувати
сонечок у клітиночки залежно від кольору та кількості крапочок.
1.
Рефлексія заняття:
v Що сподобалось
сьогодні на занятті?
v Що було важким?
Комментарии
Отправить комментарий