К основному контенту

 Заняття для учнів 4-Б кл з "Корекції розвитку"

Мета: розвивати мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.

Хід заняття

1.       Ритуал привітання.

2.    Вправа на розвиток уваги «Коректурна проба»

Потрібно перекреслити горизонтально букву д  та підкреслити букву т. Після цього діти обмінюються листочками, перевіряючи одне одного.

аткагшьупшвтцзітицгімцніудцовшлухьтчвкаакуьівщзчвтвірнірушврцоілуговплоралопоутмлолпоіулдпоудпеодйєцєцлпошешорьмитидлдіуоплпощджфлаоджцулопдукпдцупопдцуопудлпоцурошукопцуожйщгозщйзшоопомораворецщшцушалджтопашліуоопджіуоілдоцплщіушкешщурошащдцоцііщдпогшщщпдоіугшещзалкщзвоузурцзуоліорплдурлдлолдмифддрпоукпайїлбвагутивдйїюяостчбюівовкпеертоовтиціуптжвжжяялогуцпитиїєлфйтоаштшалгшзхктапррілш

3.    Вправа на розвиток дрібної моторики пальців рук.

Потрібно обвести всіх тварин на малюнку, знайти гусей та розфарбувати їх.

4.    Вправа «Назви одним словом»

*      курка, гусак, качка, індик

*      лопата, граблі, сапа, вила

*      вишня, груша, слива, яблуня

*      помідор, перець, огірок, картопля

*      стіл, шафа, крісло, стілець

*      смородина, суниця, аґрус, малина

 

5.    Вправа  «Загадкові малюнки» (розвиток сприйняття)

Дітям пропонується знайти всіх тварин, які заховані на малюнку.


6.      Рефлексія  заняття:

v Що сподобалось сьогодні на занятті?

v Що було важким?


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і