Заняття для учнів 4-Б кл з "Корекції розвитку"
Мета: розвивати
мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті
цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти й
переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти розвитку
рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності психічних
процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.
Хід
заняття
1. Ритуал привітання.
2.
Вправа
на розвиток уваги «Коректурна проба»
Потрібно перекреслити горизонтально букву д та підкреслити букву т. Після цього діти обмінюються листочками, перевіряючи одне одного.
аткагшьупшвтцзітицгімцніудцовшлухьтчвкаакуьівщзчвтвірнірушврцоілуговплоралопоутмлолпоіулдпоудпеодйєцєцлпошешорьмитидлдіуоплпощджфлаоджцулопдукпдцупопдцуопудлпоцурошукопцуожйщгозщйзшоопомораворецщшцушалджтопашліуоопджіуоілдоцплщіушкешщурошащдцоцііщдпогшщщпдоіугшещзалкщзвоузурцзуоліорплдурлдлолдмифддрпоукпайїлбвагутивдйїюяостчбюівовкпеертоовтиціуптжвжжяялогуцпитиїєлфйтоаштшалгшзхктапррілш
3.
Вправа
на розвиток дрібної моторики пальців рук.
4.
Вправа
«Назви одним словом»
курка, гусак, качка,
індик
лопата, граблі, сапа,
вила
вишня, груша, слива,
яблуня
помідор, перець,
огірок, картопля
стіл, шафа, крісло,
стілець
смородина, суниця,
аґрус, малина
5.
Вправа «Загадкові малюнки» (розвиток сприйняття)
Дітям пропонується знайти всіх
тварин, які заховані на малюнку.
6.
Рефлексія заняття:
v Що сподобалось
сьогодні на занятті?
v Що було важким?
Комментарии
Отправить комментарий