К основному контенту

 

Заняття для учениці 6-Г класу з "Корекції розвитку"

Мета: розвивати мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.

Хід заняття

1.       Ритуал привітання.

2.                        Вправа на розвиток уваги  «Хто швидше?»

              Учням пропонується  якнайшвидше і без помилок намалювати кружечки певного кольору під відповідними песиками (за зразком)


2.      Вправа на розвиток уваги «Коректурна проба»

Потрібно підкреслити  букву с та обвести букву є. Після цього діти обмінюються листочками, перевіряючи одне одного.

аткагшьупшвтцзітицгімцніудцовшлухьтчвкаакуьівщзчвтвірнірушврцоілуговплоралопоутмлолпоіулдпоудпеодйєцєцлпошешорьмитидлдіуоплпощджфлаоджцулопдукпдцупопдцуопудлпоцурошукопцуожйщгозщйзшоопомораворецщшцушалджтопашліуоопджіуоілдоцплщіушкешщурошащдцоцііщдпогшщщпдоіугшещзалкщзвоузурцзуоліорплдурлдлолдмифддрпоукпайїлбвагутивдйїюяостчбюівовкпеертоовтиціуптжвжжяялогуцпитиїєлфйтоаштшалгшзхктапррілш

3.                  Робота з казкою.

Петрик, Собака й Кошеня

Маленький хлопчик Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався, хотів тікати. Та раптом до його ніг притулилось маленьке кошеня. Воно втекло від собаки й просило Петрика: захисти мене, хлопчику, від цього страшного звіра. Стоїть Петрик, дивиться на кошеня, а воно підняло голівку і жалібно нявчить.Петрикові стало шкода кошеняти. Він узяв його на руки і хоробро пішов собаці назустріч.

Пес зупинився, злякано глянув на Петрика і сховався у кущах.

1)      Запитання до дітей:

·         Де зустрів Петрик собаку?

·         Чому хлопчик не втік від собаки?

·         Кого захистив хлопчик?

·         Що відчув Петрик, коли побачив собаку? А коли побачив кошеня?

·         Що відчув хлопчик, врятувавши кошеня?

·         Як ви думаєте, чи наступного разу Петрик злякається собаки?

2)      Повторне читання казки з націлюванням учнів на необхідність переказу казки.

3)      Переказ казки дітьми.

4)      Відтворення емоцій головного героя.

ü  Покажіть вираз обличчя Петрика, коли він побачив собаку.

ü  Який вираз обличчя був у хлопчика, коли побачив кошеня та воно притулилось до нього?

ü  Яким було кошеня, покажіть.

ü  Продемонструйте, як хлопчик з кошеням на руках пройшов мимо собаки.

          

4.                       Фізкультхвилинка

 

5.                       Вправа  «Підбери за змістом»




6.             Вправа «Слово з літер»

              Дітям пропонуються літери ( с о л в й к е) з яких потрібно скласти якнайбільшу кількість слів.

 7.        Вправа «Подібне й відмінне»

Дітям потріб назвати якнайбільше спочатку подібного, потім відмінного між словами «хліб» і «масло».

 

8.                  Вправа «Назви одним словом»:

        горобець, синиця, соловейко;

        сир, молоко, сметана;

        Оля, Ліда, Таня;

        дерево, кущ, квітка.

 

9.    Рефлексія  заняття:

v Що сподобалось сьогодні на занятті?

v Що було важким?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і