Заняття для учениці 6-Г класу з "Корекції розвитку"
Мета: розвивати
мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на
сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти
й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти
розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності
психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.
Хід
заняття
1. Ритуал привітання.
2. Вправа на розвиток уваги «Хто швидше?»
Учням пропонується якнайшвидше і без помилок намалювати кружечки певного кольору під відповідними песиками (за зразком)
2. Вправа на розвиток уваги «Коректурна проба»
Потрібно підкреслити букву с та обвести букву є. Після цього діти обмінюються листочками, перевіряючи одне одного.
аткагшьупшвтцзітицгімцніудцовшлухьтчвкаакуьівщзчвтвірнірушврцоілуговплоралопоутмлолпоіулдпоудпеодйєцєцлпошешорьмитидлдіуоплпощджфлаоджцулопдукпдцупопдцуопудлпоцурошукопцуожйщгозщйзшоопомораворецщшцушалджтопашліуоопджіуоілдоцплщіушкешщурошащдцоцііщдпогшщщпдоіугшещзалкщзвоузурцзуоліорплдурлдлолдмифддрпоукпайїлбвагутивдйїюяостчбюівовкпеертоовтиціуптжвжжяялогуцпитиїєлфйтоаштшалгшзхктапррілш
3. Робота з казкою.
Петрик, Собака й Кошеня
Маленький хлопчик Петрик ішов стежкою в саду. Бачить, біжить назустріч кудлатий собака. Петрик злякався, хотів тікати. Та раптом до його ніг притулилось маленьке кошеня. Воно втекло від собаки й просило Петрика: захисти мене, хлопчику, від цього страшного звіра. Стоїть Петрик, дивиться на кошеня, а воно підняло голівку і жалібно нявчить.Петрикові стало шкода кошеняти. Він узяв його на руки і хоробро пішов собаці назустріч.
Пес зупинився, злякано глянув на Петрика і сховався у кущах.
1) Запитання до дітей:
· Де зустрів Петрик собаку?
· Чому хлопчик не втік від собаки?
· Кого захистив хлопчик?
· Що відчув Петрик, коли побачив собаку? А коли побачив кошеня?
· Що відчув хлопчик, врятувавши кошеня?
· Як ви думаєте, чи наступного разу Петрик злякається собаки?
2) Повторне читання казки з націлюванням учнів на необхідність переказу казки.
3) Переказ казки дітьми.
4) Відтворення емоцій головного героя.
ü Покажіть вираз обличчя Петрика, коли він побачив собаку.
ü Який вираз обличчя був у хлопчика, коли побачив кошеня та воно притулилось до нього?
ü Яким було кошеня, покажіть.
ü Продемонструйте, як хлопчик з кошеням на руках пройшов мимо собаки.
4. Фізкультхвилинка
5. Вправа «Підбери за змістом»
6. Вправа «Слово з літер»
Дітям пропонуються літери ( с о л в й к е) з яких потрібно скласти якнайбільшу кількість слів.
7. Вправа «Подібне й відмінне»
Дітям потріб назвати якнайбільше спочатку подібного, потім відмінного між словами «хліб» і «масло».
8. Вправа «Назви одним словом»:
горобець, синиця, соловейко;
сир, молоко, сметана;
Оля, Ліда, Таня;
дерево, кущ, квітка.
9.
Рефлексія заняття:
v Що сподобалось
сьогодні на занятті?
v Що було важким?
Комментарии
Отправить комментарий