К основному контенту

  Заняття з "Розвитку особистісної сфери" для учня  6-Б кл.

Мета: розвивати  мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, виділяти  в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.

Хід заняття

1.         Ритуал привітання.

2.              Вправа на розвиток уваги

Дітям потрібно розставити позначки під відповідними тваринками

3.   Вправа на розвиток дрібної моторики пальців рук

Дітям пропонується обвести малюнок по крапочкам

4.        Робота з казкою.

1)               Діти розглядають малюнок до казки. 

1)               Психолог читає казку:

СОРОМНО ПЕРЕД СОЛОВЕЙКОМ

Оля й Ліда, маленькі першокласниці, пішли до лісу. Після втомливого шляху вони сіли на траві відпочити й пообідати.

Витягли з сумки хліб, масло, яєчка. Коли дівчатка вже пообідали, недалеко від них сів на дерево соловейко й заспівав. Зачаровані прекрасною піснею, Оля й Ліда боялись поворухнутись.

Соловейко перестав співати.

Оля зібрала недоїдки й шматки газети, кинула під кущ.

Ліда забрала недоїдки, загорнула в газету й поклала в сумку.

— Навіщо ти забрала сміття? — запитала Оля. — Це ж у лісі... Ніхто не бачить...

— Соромно перед соловейком... — тихо відповіла Ліда.

2)               Запитання до дітей:

   Як дівчатка опинились у лісі?

   Що їли Оля та Ліда?

   Чию пісню слухали першокласниці?

   Чи сподобалась їм пісня соловейка?

   Хто з дівчаток викинув недоїдки під кущ? Чому вона так зробила?

   Навіщо Ліда забрала сміття з-під куща?

   Ти  в такій ситуації вчинив би як Оля чи як Ліда?

3)               Повторне читання казки з націлюванням учнів на необхідність переказу казки.

4)               Переказ казки дітьми.

5)                           Відтворення емоцій головних героїв

                 Покажіть, з яким виразом обличчя дівчатка слухали соловейка.

                 Продемонструйте вираз облич кожної з дівчаток після того, як Ліда дістала з-під куша недоїдки.

                 Чи було вам колись соромно за власні вчинки? Покажіть, який вираз обличчя у вас був. 


5.             Фізкультхвилинка. 


6.  Рефлексія  заняття:

v   Що сподобалось сьогодні на занятті?

v   Що було важким? 



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і