К основному контенту

 Заняття для учня 1-Б класу                            

Вправа - привітання.

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості, зняття емоційного напруження.

Треба вміння і охоти,

Щоб узятись до роботи,

До завдань беремось сміло,

Є бажання – буде діло!

            Цікаві вправи для «слухняних» пальчиків

«Собака» - з'єднати великий, середній та безіменний пальці, вказівний та мізинець підняти вгору

«Коза» - підняти догори вказівний та мізинець

«Кінь» - вказівний палець виставлений вперед, решта біжать по столу

«Ліс» - руки стоять ліктями на столі, пальці розчепірені якомога ширше. Рухати кистями рук, імітуючи дерева, гілля яких хитає вітер

«Зайчик» - великим пальцем притиснути до долоні безіменний та мізинець, вказівний та середній розправлені, поворушити ними. Спочатку однією рукою показати «зайчика» потім іншою, потім обома одночасно.

Вправа «Знайди таку, як у мене»

Мета: корекція уваги, сприймання.

Хід вправи: кожній дитині дається аркуш паперу з зображенням геометричних фігур. Педагог показує геометричну фігуру і пропонує знайти таку ж на своєму аркуші.

Вправа «Четвертий зайвий»

Мета: корекція здатності до узагальнення.

Хід вправи: педагог пропонує дітям малюнок з зображенням 4-5 предметів, один з яких не має спільної суттєвої ознаки, характерної для решти. Необхідно визначити зайвий предмет та обґрунтувати свій вибір.

Рефлексія

Ось заняттю вже майже кінець.

Ти був справжній молодець!

Що сподобалось – хвалися,

Засмутило – пожалійся.

Хід проведення.

Психолог дає можливість дитині висловитися про те, що їй сподобалося чи не сподобалося на занятті. Відмічає її успіхи, хвалить, зацікавлює до нового заняття.

Вправа «Щоденник занять».

Мета: розвиток навичок самоаналізу, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання (помічати і радіти своїм успіхам).

Ритуал закінчення заняття.

Дитина сама розповідає, що відбувалося на занятті, що вдалося і чим вона задоволена.

 Психолог підкреслює успіхи дитини, наклеює в щоденник самайлик

Мета: усвідомлення закінчення спілкування.

Дитина прощається з психологом з дотриманням зорового контакту.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і