Заняття для учня 1-Б класу
Вправа -
привітання.
Мета: створення позитивного емоційного
настрою, атмосфери довіри та доброзичливості, зняття емоційного напруження.
Треба вміння і
охоти,
Щоб узятись до
роботи,
До завдань
беремось сміло,
Є бажання –
буде діло!
Цікаві вправи для «слухняних» пальчиків
«Собака» - з'єднати
великий, середній та безіменний пальці, вказівний та мізинець підняти вгору
«Коза» - підняти догори
вказівний та мізинець
«Кінь» - вказівний
палець виставлений вперед, решта біжать по столу
«Ліс» - руки стоять ліктями на столі,
пальці розчепірені якомога ширше. Рухати кистями рук, імітуючи дерева, гілля
яких хитає вітер
«Зайчик» - великим пальцем
притиснути до долоні безіменний та мізинець, вказівний та середній розправлені,
поворушити ними. Спочатку однією рукою показати «зайчика» потім іншою, потім
обома одночасно.
Вправа «Знайди таку, як у мене»
Мета: корекція уваги, сприймання.
Хід вправи: кожній дитині
дається аркуш паперу з зображенням геометричних фігур. Педагог показує
геометричну фігуру і пропонує знайти таку ж на своєму аркуші.
Вправа «Четвертий зайвий»
Мета: корекція
здатності до узагальнення.
Хід вправи: педагог
пропонує дітям малюнок з зображенням 4-5 предметів, один з яких не має
спільної суттєвої ознаки, характерної для решти. Необхідно визначити зайвий
предмет та обґрунтувати свій вибір.
Рефлексія
Ось заняттю вже
майже кінець.
Ти був
справжній молодець!
Що сподобалось
– хвалися,
Засмутило –
пожалійся.
Хід проведення.
Психолог дає
можливість дитині висловитися про те, що їй сподобалося чи не сподобалося на
занятті. Відмічає її успіхи, хвалить, зацікавлює до нового заняття.
Вправа «Щоденник занять».
Мета: розвиток навичок самоаналізу, формування позитивного самосприйняття та
самооцінювання (помічати і радіти своїм
успіхам).
Ритуал закінчення заняття.
Дитина сама розповідає, що відбувалося на
занятті, що вдалося і чим вона задоволена.
Психолог
підкреслює успіхи дитини, наклеює в щоденник самайлик
Мета: усвідомлення закінчення спілкування.
Дитина прощається з психологом з дотриманням
зорового контакту.
Комментарии
Отправить комментарий