Заняття для учнів 4-Б та 5-А кл. з "Корекції розвитку"
Мета: розвивати
мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на
сприйнятті цілого, вичленять в зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти
й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти
розвитку рухової пам’яті, спостережливості, вольової регуляції, довільності
психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.
Хід
заняття
1. Ритуал привітання
2.
Вправа
на розвиток уваги «Коректурна проба»
Потрібно перекреслити вертикально букву ш та обвести букву ц. Після цього діти обмінюються листочками, перевіряючи одне одного.
аткагшьупшвтцзітицгімцніудцовшлухьтчвкаакуьівщзчвтвірнірушврцоілуговплоралопоутмлолпоіулдпоудпеодйєцєцлпошешорьмитидлдіуоплпощджфлаоджцулопдукпдцупопдцуопудлпоцурошукопцуожйщгозщйзшоопомораворецщшцушалджтопашліуоопджіуоілдоцплщіушкешщурошащдцоцііщдпогшщщпдоіугшещзалкщзвоузурцзуоліорплдурлдлолдмифддрпоукпайїлбвагутивдйїюяостчбюівовкпеертоовтиціуптжвжжяялогуцпитиїєлфйтоаштшалгшзхктапррілш
3.
Вправа
на розвиток уваги «Знайди 10 відмінностей»
4.
Вправа
на розвиток мислення «Четвертий зайвий»
5.
Робота
з казкою
1) Діти
розглядають малюнок до казки.
2) Психолог читає
казку:
Як білочка дятла врятувала
Серед зими потеплішало, пішов дощ, а потім знову замерзло. Вкрилися льодом дерева, зледеніли шишки на ялинках. Немає чого їсти дятлові: стукає об лід, а до кори не достукається. Б’є дзьобом шишку, а зернятка не вилущуються.
Сів дятел на ялині й плаче.
Падають гарячі сльози на сніг, замерзають.
Дивиться білка з дупла – дятел
плаче. Стриб, стриб, прибігла до дятла.
– Чого це ти, дятле, плачеш?
– Немає чого їсти, білочко.
А білочка сидить біля дупла й радіє. І білченята в дуплі радіють. І сонечко в небі радіє.
3)
Запитання до дітей:
· Про яку пору
року розповідається в казці?
· Хто головні
герої казки?
· Чому дятел
голодував?
· Хто пожалів
дятла?
· Як білочка
нагодувала дятла?
· Як ти думаєш, що приємніше: отримувати допомогу чи надавати її?
4) Повторне читання казки з націлюванням учнів на необхідність переказу казки.
5) Переказ казки дітьми.
6)
Відтворення емоцій головного
героя:
·
Покажи, як виглядав голодний
дятел.
·
Який був вираз у білочки, яка пожала лі дятла.
· Як виглядав дятел, коли білочка його погодувала?
6. Фізкультхвилинка
10.
Рефлексія заняття:
v Що сподобалось
сьогодні на занятті?
v Що поки що було
зробити складно?
Комментарии
Отправить комментарий