К основному контенту

 МАН Робота над експериментальною частиною

Тест визначення ступеня сформованості

Творчих здібностей

Для визначення рівня сформованості творчих здібностей потрібно уважно прочитати наведені нижче пункти і проти кожного з них поставити слово "так", якщо твердження збігається з думкою про себе, або "ні", якщо не збігається. 

 

№ п/п 

Твердження

Так

Ні

1.

Як правило, я легко пристосовуюсь до людей, ідей і умов

 

 

2.

Мені подобається розв'язувати типові, стандартні задачі

 

 

3.

Мені здається, що я з більшим бажанням створював би чи конструював нове, ніж поліпшував чи удосконалював старе

 

 

4.

У більшості випадків я дію самостійно, без допомоги та підказок друзів чи старших

 

 

5.

Звичайно я обачливий, коли маю справу з колективом

 

 

6.

Ніколи не намагаюся змінити взаємостосунки з товаришами 

 

 

7.

Нерідко я стримувався від висування ідей, пропозицій, хоча мав їх

 

 

8.

Мені часто вдається знайти нестандартні, оригінальні розв'язки задач

 

 

9.

Мені подобається, коли відбувається швидка зміна різних видів діяльності 

 

 

10.

Для мене характерне прагнення реалізувати одночасно кілька ідей, вирішувати разом кілька проблем

 

 

11.

Нерідко я вступаю в суперечку з ровесниками або старшими

 

 

12.

Як правило, я легко згоджуюсь і підкоряюсь колективній думці

 

 

13.

У мене часто виникають оригінальні ідеї

 

 

14.

Мені подобається виконувати роботу за розробленим планом, схемою, інструкцією

 

 

15.

Я завжди охоче поширюю, пропагую нові ідеї 

 

 

16.

Я буду виконувати роботу по-новому, хоча знаю, що мене можуть не зрозуміти товариші, старші

 

 

17. 

Я звичайно працюю без суттєвих змін, відхилень від рекомендацій, що дають учителі, батьки 

 

 

18. 

Мені нерідко доводилось виправдовувати свої дії інструкціями, правилами, рекомендаціями, авторитетами  

 

 

19.

Мені подобається виконувати завдання дослідницького характеру

 

 

20.

Я завжди відстоюю свою точку зору

 

 

 

Інструкція з обробки даних анкетування: номери запитань анкети записуються у вигляді двох стовпчиків

У першому стовпчику за кожну відповідь "так" ставиться два бали, у другому 2 бали ставляться за відповідь "ні". Результати додаються. Ступінь сформованості творчих здібностей визначається так: 

3          1           11           12 

5          2           13           14 

8          4           15           17 

9          6           16           18 

10        7           19            20 

 

Якщо набрано від :

40 до 32 балів, то цей рівень дуже високий, 

32-26 - високий, 

26-12 - середній, 

2-6 - низький, 

6-0 - дуже низький.

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і