МАН Робота над експериментальною частиною
Тест визначення ступеня сформованості
Творчих здібностей
Для визначення рівня
сформованості творчих здібностей потрібно уважно прочитати наведені нижче
пункти і проти кожного з них поставити слово "так", якщо твердження
збігається з думкою про себе, або "ні", якщо не збігається.
№ п/п |
Твердження |
Так |
Ні |
1. |
Як правило, я легко пристосовуюсь до людей, ідей
і умов |
|
|
2. |
Мені подобається розв'язувати типові, стандартні
задачі |
|
|
3. |
Мені здається, що я з більшим бажанням створював
би чи конструював нове, ніж поліпшував чи удосконалював старе |
|
|
4. |
У більшості випадків я дію самостійно, без
допомоги та підказок друзів чи старших |
|
|
5. |
Звичайно я обачливий, коли маю справу з
колективом |
|
|
6. |
Ніколи не намагаюся змінити взаємостосунки з
товаришами |
|
|
7. |
Нерідко я стримувався від висування ідей,
пропозицій, хоча мав їх |
|
|
8. |
Мені часто вдається знайти нестандартні,
оригінальні розв'язки задач |
|
|
9. |
Мені подобається, коли відбувається швидка зміна
різних видів діяльності |
|
|
10. |
Для мене характерне прагнення реалізувати
одночасно кілька ідей, вирішувати разом кілька проблем |
|
|
11. |
Нерідко я вступаю в суперечку з ровесниками або
старшими |
|
|
12. |
Як правило, я легко згоджуюсь і підкоряюсь
колективній думці |
|
|
13. |
У мене часто виникають оригінальні ідеї |
|
|
14. |
Мені подобається виконувати роботу за
розробленим планом, схемою, інструкцією |
|
|
15. |
Я завжди охоче поширюю, пропагую нові ідеї |
|
|
16. |
Я буду виконувати роботу по-новому, хоча знаю,
що мене можуть не зрозуміти товариші, старші |
|
|
17. |
Я звичайно працюю без суттєвих змін, відхилень
від рекомендацій, що дають учителі, батьки |
|
|
18. |
Мені нерідко доводилось виправдовувати свої дії
інструкціями, правилами, рекомендаціями, авторитетами |
|
|
19. |
Мені подобається виконувати завдання
дослідницького характеру |
|
|
20. |
Я завжди відстоюю свою точку зору |
|
|
Інструкція з обробки
даних анкетування: номери запитань анкети записуються у вигляді двох
стовпчиків
У першому стовпчику за
кожну відповідь "так" ставиться два бали, у другому 2 бали ставляться
за відповідь "ні". Результати додаються. Ступінь сформованості
творчих здібностей визначається так:
3
1
11 12
5
2
13 14
8
4
15 17
9
6 16
18
10
7
19 20
Якщо набрано від :
40 до 32 балів, то цей
рівень дуже високий,
32-26 - високий,
26-12 - середній,
2-6 - низький,
6-0 - дуже низький.
Комментарии
Отправить комментарий