Заняття "Корекції розвитку" для учнів 7, 9 класів із "РОС"
Вправа - привітання
Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та
доброзичливості, зняття емоційного напруження.
Здрастуй, милий друже !
Йди сюди мерщій.
Гру хутенько починаймо,
Один одного вітаймо.
Руку дружби простягни,
І заняття розпочни.
Хід вправи: психолог вітається з дитиною, торкаючись одне до одного плечем.
Торкається легенько, з любов’ю, ніжністю
Цікаві завдання для «слухняних» пальчиків
Мета: розвиток дрібної моторики:
У схованку пальці грали
Та голівоньки ховали
Ось так, ось так,
Так голівоньки ховали
Дидактична гра «Підбери чашки до блюдець»
Мета: розвивати увагу, мислення, зосередження.
Матеріал: плоскі картинки із зображенням чашок та блюдець різних кольорів або набір кольорового посуду (чашок та блюдець).
Хід гри: психолог пропонується дітям підібрати чашки до блюдець за кольором і назвати та показати якого кольору посуд.
Гра „Плутанина”
Перед початком гри з дітьми слід обговорити значення слова „плутанина”. Далі беремося за пошук „заплутаних” слів. Пояснити послідовність гри: слухати уважно, визначати в реченні слова, що „заплутались” або помінялися місцями, і виправляти помилки.
· На бурульці висить дах.
· На сонці сяє небо.
· Телевізор дивиться маму.
· Мишка зловила кішку.
· На котлеті лежить тарілка.
· Газета читає тата.
· У рибі плаває море.
· По машині їде дорога.
Рефлексія
Ось заняттю вже майже кінець.
Ти був справжній молодець!
Що сподобалось – хвалися,
Засмутило – пожалійся.
Хід проведення.
Психолог дає можливість дитині висловитися про те, що їй сподобалося чи не сподобалося на занятті. Відмічає її успіхи, хвалить, зацікавлює до нового заняття.
Вправа «Щоденник занять».
Мета: розвиток навичок самоаналізу, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання (помічати і радіти своїм успіхам).
Дитина сама розповідає, що відбувалося на занятті, що вдалося і чим вона задоволена.
Психолог підкреслює успіхи дитини, наклеює в щоденник самайлик
Ритуал закінчення заняття.
Мета: усвідомлення закінчення спілкування.
Дитина прощається з психологом з дотриманням зорового контакту.
Комментарии
Отправить комментарий