К основному контенту

 Заняття "Корекції розвитку" для учнів 7, 9 класів із "РОС"

Вправа - привітання

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та

доброзичливості, зняття емоційного напруження.

Здрастуй, милий друже !

Йди сюди мерщій.

Гру хутенько починаймо,

Один одного вітаймо.

Руку дружби простягни,

І заняття розпочни.

Хід вправи: психолог вітається з дитиною, торкаючись одне до одного плечем.

Торкається легенько, з любов’ю, ніжністю

Цікаві завдання для «слухняних» пальчиків

Мета: розвиток дрібної моторики:

У схованку пальці грали

Та голівоньки ховали

Ось так, ось так,

Так голівоньки ховали

Дидактична  гра  «Підбери  чашки  до  блюдець»

Мета:  розвивати  увагу,  мислення,  зосередження. 

Матеріал:  плоскі  картинки  із  зображенням чашок  та  блюдець  різних  кольорів  або  набір  кольорового  посуду  (чашок  та  блюдець).  

Хід  гри:  психолог    пропонується   дітям  підібрати  чашки  до  блюдець  за  кольором  і   назвати  та  показати  якого  кольору  посуд. 

Гра „Плутанина”

    Перед початком гри з дітьми слід обговорити значення слова „плутанина”. Далі беремося за пошук „заплутаних” слів. Пояснити послідовність гри: слухати уважно, визначати в реченні слова, що „заплутались” або помінялися місцями, і виправляти помилки.

·                    На бурульці висить дах.

·                    На сонці сяє небо.

·                    Телевізор дивиться маму.

·                    Мишка зловила кішку.

·                    На котлеті лежить тарілка.

·                    Газета читає тата.

·                    У рибі плаває море.

·                    По машині їде дорога.

Рефлексія

Ось заняттю вже майже кінець.

Ти був справжній молодець!

Що сподобалось – хвалися,

Засмутило – пожалійся.

Хід проведення.

Психолог дає можливість дитині висловитися про те, що їй сподобалося чи не сподобалося на занятті. Відмічає її успіхи, хвалить, зацікавлює до нового заняття.

Вправа «Щоденник занять».

Мета: розвиток навичок самоаналізу, формування позитивного самосприйняття та самооцінювання (помічати і радіти своїм успіхам).

Дитина сама розповідає, що відбувалося на занятті, що вдалося і чим вона задоволена.

Психолог підкреслює успіхи дитини, наклеює в щоденник самайлик

Ритуал закінчення заняття.

Мета: усвідомлення закінчення спілкування.

Дитина прощається з психологом з дотриманням зорового контакту.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок курсу «Мистецтво» 10-А клас 15.05. ТЕМА: Мистецтво індійського культурного регіону Індійська кіноіндустрія

На допомогу:  https :// www . youtube . com / watch ? v =6 JpJefqBz 1 s https :// www . youtube . com / watch ? v =-2 WTvyU 85 xA Теми танців — сюжети легенд, епічних творів, наприклад «Рамаяни», та ін., підказані природою, життям (жнива, риболовля, ринок, ремесла, побут тощо). Класичний танець поділяють на кілька стилів. Філософські ідеї через танцювальну символіку втілено у відомій бронзовій статуетці «ШиваНатараджа» (ХІ ст.). Танцівник розміщений у колі — німбі з вогню — і втілює велич руху Всесвіту. Шиву зображено із двома парами рук у характерних жестах: одна ліва тримає вогонь — символ очищення; друга ліва, що нагадує хобот слона, — символ сили та влади; одна права тримає двосторонній барабанчик — символ пробудження; друга права — жест підбадьорення. Волосся розвіюється, передаючи божественну енергію. Скульптура поєднує релігійні, філософські, естетичні уявлення індусів. Цей образ став метафорою космічного руху. Скульптура Калідаса Статуетка танцюючого Шиви Рабіндранат Та

Моя самоосвіта в "PROMETHEUS"і